Friday, June 19, 2009

otak nye....otak gua


salam....................
huh ....dah bersawang gua punya blog
xsempat nak nulis.....gua in exam.........


taun ni gua nak pulang tanah air,
hati gua rase berdebar2 tak tentu arah.....
gua pun tak taw, kenape la takut sangat ni,
bile pikir2 balik...... gua tahu jawapan dia,
sebab gua fikir penerimaan orang terhadap orang macam gua ni,
merantau jauh2 untuk cari bekalan agame untuk masyarakat...

balik nanti diorang sruh mengajar kah?
kalau diorang sruh...gua boleh kah.....
atau diorang cume suruh jadi imam2 gitu jerk.....
kalu itu je..... bole punye
tapi itu saja kah hasil belajar di tempat lubuk ilmu nih......

satu lagi yang membuat kan gua fenin....
bagai mana kah penerimaan member2 gua....
yang cukup tahu gua punya history....
gelak kah diorang....
atau pun sindiran yang agak enakkah yang akan diterima....
apa pun....... gua nak bagitaw kat geng2 gua.....
kite da tue beb.......sikt hari agi semue akan ade isteri n anak...
tanggungjawap berat dan mencabar geng.....
kalau xdek bekalan.....bersepah geng......agame la senjate paling kuat
yang penah gua jumpa geng.....

adoyai.....gua balik ni...jadi pendekar kah....
atau cume jadi tunggul saja kah....
atau pun lebih parah lagi
balik buat taik ja
asadtrstyftytyrwsygwytyudtgwyvbhdvgyqtyhjghdnkwjoiu......fenin...fenin...
ni la balasan......belajar main2.....haduih haduih

1 comment:

mastermind said...

salam..hidop ustaz akey!!nanti nok blaja ngn bey key...^^