Saturday, April 4, 2009

mule2 aku nak nulis


kate org tiap manusie ade ke istemewaan, gua kdg2 png bile nk cari ke istemewaan sndri
tp gua agk la, mnde yg pling istemewa kat gua, gua org islam, gua bole jd ummat manusie plg mulie, mean sayyidina muhammad S.A.W. yg lain2 gua xley nk trest agi......
ASSALAMUALAIKUM....
gua nk mule ngan puji kepade yg pling berhak, ALLAH AL -KARIM
pdhl kate2 gua xlyak lngsung ntuk puji kemuliaan nye. sbb terlalu tgi lah kemuliayaan nye, xkan smpai kate2 ini ntuk tasawur kemuliaan nye
die la yg mncipte gua n die la ALLAH yg gua tlh brjanji
akan hidup n mati kerana nye
kalu lah d beri pluang ntuk mintak sesuatu mnde dlm hidup
pasti gua akan mintak ntuk jumpe dan lihat zat ALLAH yg pling gua cintai
tp sape la gua. satu makhluk yg d jd kan dri brg yg hina
yg kluar dr tmpt kluar najis
kdg2 gua pnah pk lbh ahsan gua ni xbuat ape2 pom ntuk manusie,dok dlm gua je sbb
hdp dan mati gua hanye ntuk die demi mmbuktikan kecintaan gua pada nye
tp kite ini makhluk yg de beri beribu taklifan..............



xmo da sdeh2 aku nk mule tulis blog plak
mane taw, ade suatu idea yg mnyebab kan sume org ase brtambah kecintaan kat tuhan
erm nk mule tulisa pe yek...... kejap2 nk pk..........solat dlu ntuk tenang kan hati

No comments: